GYIK
Fizetés
Milyen fizetési módot fogadtok el?
Webshopunkon fizethetsz:
- bankkártyával (Visa, MasterCard és Maestro), a Barion szolgáltatásán keresztül
- banki átutalással
- utánvételes fizetéssel
Szállítás
Magyarországon belül hova szállítotok?
Az egész ország területére szállítunk.
Milyen szállítási költségekkel kell számolnom?
A házhozszállítás összege az alábbiak mentén alakul:
- 30.000 Ft felett – a viszonteladók kivételével – az ország egész területén ingyenes
- 30.000 Ft alatt a GLS csomagpontokon 1.350 Ft, házhozszállítással 1.790 Ft (MPL esetén 2.000 Ft)
Van lehetőségem személyesen átvenni a terméket?
Igen. Email-ben történt előzetes egyeztetés alapján, – hétfőtől csütörtökig 08.00-13.00 között (a nyári időszakban, június 01-től szeptember 01-ig kedden és szerdán 08.000-14-00 között)- lehetőséged van az általad megrendelt termékeket személyesen is átvenni a 1055 Budapest, Markó u. 7 szám alatti átvételi helyen.
Ezen kívül hétköznap 9.00 és 16-00 között lehetőséged van a személyes átvételre Budakeszin a Tiefenweg utca 14. szám alatt is. Amennyiben a személyes átvételt választod, rendeléskor jelöld, hogy Budapesten a Markó utcában, vagy Budakeszin szeretnéd átvenni a csomagodat.
Mennyi idő alatt szállítjátok ki a rendelésem? Ki szállítja majd a csomagom?
Legkésőbb 1 munkanapon belül összekészítjük a hozzánk beérkezett megrendeléseket, majd az elkészített csomagot átadjuk az adott futárszolgálatnak (pl MPL, GLS, DPD, FedEX, UPS). Csomagod a csomagfutárnak történő feladástól számítva általában 1, de legfeljebb 3 munkanapon belül kerül kézbesítésre (kivéve az MPL választásakor, ahol a szállítási idő 15 munkanap is lehet).
Van lehetőségem nyomon követni a csomagomat?
Igen. Minden feladott csomaghoz tartozik egy küldeményazonosító és egy link, amin valós időben követheted nyomon a csomagod aktuális helyzetét.
Csere és visszavásárlási garancia
Visszaküldhetem a terméket? Ha igen, mi a módja?
Természetesen. 14 napig élhetsz a visszavásárlási garanciával és ez idő alatt cserére is van lehetőséged, ha a terméket eredeti állapotában visszaküldöd címünkre. Ebben az esetben viszont a szállítási költségeid nem áll módunkban átvállalni. Amennyiben így döntenél, kérünk, hogy e-mailben mindenképp egyeztess velünk.
Ha a termék sérült állapotban érkezik meg hozzád, vagy bármiben mi hibáztunk, kérünk írj levelet a hello@splendidyarn.hu címre és mindent megteszünk, hogy kijavítsuk a hibát.